Tuz Biber Dergisi – Salatalar

Dün akşam keçi peynirli mantar salatamı Tuz Biber Dergisinin Yemek Tarifleri Etkinliğinin Salatalar bölümüne gönderdim. Biraz önce sayfayı açtığımda tarifimi karşımda görünce çok mutlu oldum. Ne de olsa ilk defa kendi sayfam dışında bir yerde tarifimi görüyorum . Umarım son da olmaz. Bu dergi severek takip ettiğim ve bu sayfayı oluşturmam da bana bilmeden destek veren bir dergi. Sizlere de fırsat buldukça incelemenizi öneririm. Bu akşam yeni tarifim yok ama yarın akşam birden fazla tarif vererek açığı kapatacağım.

İYİ AKŞAMLAR

February 23, 2010. genel.

One Comment

  1. havva replied:

    Sizin önerinizle bende Tuz Biber dergisinin sitesini inceledim. Gerçekten hem güzel hemde faydalı bir site. Tariflerinizin yanında güncel etkinliklerle ilgili de bizleri yönlendirdiğiniz için ayrıca teşekkürler.

Leave a Reply

Trackback URI

