Frambuazlı Müsli

Diyet yapanlara, formunu koruyanlara 5 dakikada hazırlayacakları bir tarifim var. Hem lezzetli, hem sağlıklı daha ne olsun ? Haydi Afiyet Olsun.
Malzemeler: (1 kişilik)
4 yemek kaşığı müsli
2 tatlı kaşığı yoğurt (light yoğurt kullanabilirsiniz)
5-6 adet frambuaz
Hazırlanışı
Bardağa 2 yemek kaşığı müsli konulur. Üzerine yoğurt ilave edilir, kaşığın tersiyle düzeltilir. Tekrar 2 yemek kaşığı müsli konulur. Frambuazlarla süslenip servis edilir.
AFİYET OLSUN

April 20, 2010. sağlıklı lezzetler, yaz serinliği.

12 Comments

  1. kitchenart-ist replied:

    Tam bana göre, bugün diyete başlıyorum:(
    Buarada süpersin, hergün yeni bir tarif ekleyebiliyorsun. Bir sonrakini merakla bekliyorum.

  2. CANAN TURHAN replied:

    Çok güzel ve farklı bir ara öğün olmuş ellerinize sağlık…

  3. çeşnici Handan replied:

    kitchenart-ist,diyet iiçin gerçekten ideal özellikle sabah kahvaltısında iyi oluyor.Blogum da daha pekçok farklı tarif olacak ama işten dolayı ne yazık ki vaktim yok. Sen yine de beni izlemeye devam et. Sevgiler.

  4. çeşnici Handan replied:

    Sevgili Canan ,kızım küçüklüğünden beri sabahları kahvaltı etmeyi sevmez ama bunu rahatlıkla yiyiyor bu nedenle biz daha çok sabah kahvaltısında yapıyoruz ama her öğün rahatlıkla tüketilebilir. Sevgiler

  5. Tijen replied:

    Çok şık gerçekten. Bir de ahududu bulabilsek! Yazın Burhaniye pazarına gelir ara ara, gördüm mü dayanamaz hemen alırım. Dilerim bu yaz da yeme şansımız olur.

  6. çeşnici Handan replied:

    Sevgili Tijen, meyve olarak çilek ya da böğürtlen de kullanabilirsin. Sevgiler.

  7. Damak Tadı replied:

    hem şık,hem farklı,hem nefis..Ellerine sağlık..

    Sevgiler.

  8. çeşnici Handan replied:

    Damak tadı beğendiğine sevindim. Yorumun için teşekkür ederim. Sevgilerimle.

  9. NiLaY replied:

    her geldiğimde süper yazıyorum ama napıyım öylesin canım yaa 🙂 bu lezzette tam benlik olmuş, zaten işin içinde meyve varsa bende orada olmalıyım 🙂

  10. GÜL replied:

    ayyyy bayıldım bende istiyorum bende:))))eline sağlık

  11. çeşnici Handan replied:

    Nilaycığım, meyvalı tariflere ben de dayanamam. Bir porsiyon da senin için hazırlayacağım. Afiyet olsun

  12. çeşnici Handan replied:

    Gülcüğüm, içten yorumuna çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

Leave a Reply

Trackback URI

