Mimlendim

Sevgili Fransa’lı Gelin beni mimlemiş. Kendisine teşekkür ederim.

MİM KONUSU;

Blog yazma yeriniz neresi? = Evim
En iyi , en rahat nerede yazıyorsunuz? Salondaki koltugumda
Kimlerin haberi var? = Yakın çevremin
İş yerinde veya evde ya da başka nerede yazıyorsunuz kim biliyor o çevreden? = Sadece evde yazıyorum ve ailem biliyor.

Ben de bu soruları ve mimi yanıtlamak isteyen herkese gönderiyorum.

İyi akşamlar.

June 1, 2011. mim.

Leave a Comment

Be the first to comment!

Leave a Reply

Trackback URI

